درآمدزایی آنلاین موبایلی با مدیریت شبکه‌های اجتماعی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

درآمدزایی آنلاین موبایلی با مدیریت شبکه‌های اجتماعی

صاحبان پیج‌ها و کانال‌های مشهور و پرطرفدار گاهی به غیر از واگذاری تولید محتوای‌شان به اشخاص دیگر، کل پیج و کانال خود را به شخص دیگری می‌سپارند. در این صورت شخص مورد نظر باید بتواند به‌صورت حرفه‌ای از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام استفاده کند.

صاحبان صفحات از شما می‌خواهند تا به‌صورت روزانه هم تولید محتوا کرده و هم کارهای مدیریتی را انجام دهید. بنابراین این کار نیز در جای خود نیاز به تلاش و زحمت دارد.

برای کسب درآمد با گوشی از شبکه‌های اجتماعی به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

ابزارهای لازم برای کسب درآمد با گوشی از طریق شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام، توییتر و …. با زمینه کاری شما ارتباط مستقیمی دارد. اگر شما در زمینه‌ی سرگرمی یا آموزشی فعالیت کنید، باید ویدئوهای کوتاه سرگرمی یا آموزشی خود را به‌صورتی خلاقانه در بستر وب و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

 

شاید از خودتان پرسیده باشید که چگونه با گوشی پول در بیاوریم؟ چه ابزارهایی نیاز است؟ آیا می‌توان صرفاً با کار با گوشی همه‌ی کارها را انجام داد یا نیاز به لپ تاپ و موارد نرم افزاری هم هست؟

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم و بخواهیم رقبای کسب و کار را هم به چالش بکشید بهتر است سعی کنید غیر از موبایل، یک لپ تاپ و یک وب سایت هم داشته باشید تا بتوانید به شکل کامل مدیریت کارهای ‌تان انجام دهید. البته قرار نیست همه‌ی کارها را خودتان انجام دهید؛ شما می‌توانید مدیریت کارها را با موبایل انجام دهید، اما باید در تیم کاری ‌تان همه‌ی تخصص‌های لازم را داشته باشید.

اولین موردی که در کسب درآمد با گوشی بسیار مهم است داشتن یک وب‌سایت است تا مخاطبان بتوانند با شما و کسب و کارتان آشنایی پیدا کنند. داشتن یک وب سایت هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.

سعی کنید برای شروع از یک سیستم ساده‌ی وردپرسی استفاده کنید تا متحمل هزینه‌های زیاد و سنگین نشوید. طراحی و ساخت سایت برای شروع کسب درآمد از گوشی، برای شما هزینه‌ای ندارد اما مطمئن باشید به‌زودی این هزینه به شما باز خواهد گشت.

در آینده‌ی خیلی نزدیک، شما به یک فرد هم نیاز دارید تا بتوانید وب‌سایت‌تان را به خوبی پشتیبانی کنید و به شکل منظم آن را به ‌روزرسانی کنید. می‌توانید این فرد را با خود شریک کنید و از آن در این مورد استفاده کنید و یا حتی می‌توانید به شکل ماهیانه به او حقوق بدهید.

این مورد کاملاً بستگی به شما و کارتان دارد اما اگر احساس می‌کنید هزینه ‌ی حقوق به او برای شما سنگین است می ‌توانید با او وارد شراکت شوید. البته شراکت در کسب و کار نکات بسیار زیادی دارد که باید به شکل جدی بررسی شود و بهتر است قبل از شراکت از شرایط شراکت در کسب و کار مطلع باشید.

در یکی از مقالات قبلی دکتر ویز به شکل کامل شراکت در کسب و کار توضیح داده شده است و شما با مراجعه به آن می‌توانید شراکت در کار پرسود را به‌عنوان یکی از نقاط قوت تیم‌تان داشته باشید. کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان به چه صورتی است؟ در ادامه به مبحث کسب درامد با گوشی بدون سرمایه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

معمولاً رایج‌ترین و بهترین نوع پول درآوردن با گوشی هم، همین گذاشتن فیلم‌های خلاقانه با موضوعات متنوع است. اما برای تولید چنین ویدئوها یا تصاویر خلاقانه، به ابزارهای زیر نیاز خواهید داشت:

  • دوربین و تجهیزات حرفه‌ای فیلمبرداری

اگر بخواهید فیلم‌های باکیفیتی از خود بگیرید، باید از تجهیزات حرفه‌ای و دوربین‌های اچ‌دی استفاده کنید. اما اگر در ابتدای کار به این امکانات دسترسی نداشتید، می‌توانید از دوربین‌های ساده، حتی دوربین گوشی تلفن همراه خود نیز کمک بگیرید. اگر محتوای شما کاربردی باشد، در هر صورت افراد زیادی آن را به اشتراک خواهند گذاشت. به‌جای تجهیزات نور پیشرفته هم می‌توانید از نور طبیعی محیط کمک بگیرید.

  • فضای مناسب

معمولاً افراد تماشای تصاویر و فیلم‌های باکیفیت و زیبا را به تماشای تصاویر و فیلم‌های بی‌کیفیت و زشت ترجیح می‌دهند. پس بهتر است تا جایی‌که امکان دارد، فضای مرتب و آراسته‌ای را برای فیلمبرداری یا عکسبرداری‌های خود در نظر بگیرید. می‌توانید از کاغذ دیواری یا یک ست میز و صندلی متناسب استفاده کنید.

  • اپلیکیشن ویرایش عکس

شما اگر صرفاً از تصاویر برای فعالیت خود بهره بگیرید، باید ویرایشگرهای تصویر خوبی را روی گوشی‌تان داشته باشید. همچنین برای ویرایش تصویر کاور فیلم‌ها نیز به این اپلیکیشن‌های ویرایشگر تصویر نیاز خواهید داشت. از جمله اپلیکیشن‌های محبوب ویرایش تصویر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • Photo Editor Pro
  • PicsArt
  • PhotoDirector

این سه اپلیکیشن، امکانات فراوانی را در دستتان قرار می‌دهند تا به کمک آن‌ها تصاویر خود را به هر نحوی که مایل بودید ویرایش کنید.

  • اپلیکیشن ویرایش ویدئو

اگرچه معمولاً ویرایش ویدئو به کمک سیستم‌های کامپیوتری انجام می‌شود و ویرایش آن با گوشی کار سختی است، اما برخی از اپلیکیشن‌ها هستند که می‌توانند کار ما را راحت کرده و ویدئوهای ما را در حد قابل قبولی ویرایش کنند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

  • InShot
  • VivaVideo
  • KineMaster
  • PowerDirector
  • VideoShow

در بین گزینه‌های عنوان شده برای ویرایش ویدئو، اپلیکیشن «PowerDirector» حرفه‌ای‌ترین و «InShot» راحت‌ترین آن‌ها است.

به کمک ابزارهای فوق به راحتی می‌توانید در محیط رسانه‌های اجتماعی محبوب و قدرتمندی چون ایسنتاگرام به فعالیت پرداخته و به درآمدهای قابل توجهی برسید. البته لازمه‌ی رسیدن به چنین موقعیتی، داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست